Efter några timmar i staden..

är jag tillbaka! 
Jag hittade faktiskt saker som jag ska ha i morgon på fotograferingen:). Bra va?!. 
Här kommer lite saker jag köpte:

Kofta: Gina Tricot, 199 kr.

Syns inte så bra, men det är som ett linne med lite saker på, haha. Mycket lyckad förklaring.
Gina tricot, 199 kr

Tröja: Gina tricot, 149 kr. 
 
Vad dum jag är som inte köper på rean, men jag kan liksom inte hitta någonting när alla står och nästan slåss om det finaste, nej, då går jag hellre därifrån! 

Så, vad ska man göra nu för att hinna förbereda sig? 
Jag ska:
  • Ha ansiktsmask  (Djuprengörande)
  • Ta ett bad med någon anti stress grej (Det känns bra) 
  • Skaffa ett låt till mitt skåp:). Har inte gjort det än.
  • Välja ut mer outfits till skolveckorna.
  • Bleka tänderna
Och lite mer.

Men nu ska jag snart äta middag och kanske göra sit ups, fast det har jag redan gjort en gång, men det är alltid trevligt!:) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din Hemsida:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0