Utomhus bloggare..

Jag, och dusty..
Japp, då bloggar man utomhus då. Känns riktigt härligt att få det lite kallt ute, istället för att svettas ihjäl inomhus.
Jag har tagit lite bilder också, haha. Älskar att bli fotad har jag kommit på. Okej, jag blir aldrig nöjd med resultatet, men känslan av att bli fotad är så rolig och påhittig.
Ja, sådan är jag, hehe.
Dusty verkar också trivas utomhus. Det ser ut så i alla fall. Det är ju så svårt att tolka en hund som aldrig säger ett enda ord. Tänk vad trist det skulle bli att inte få prata, eller inte.. Ja ja, nu ska jag inte tänka så.
Men jag tror faktiskt att jag ska hitta på något annat nu, hehe. Njuta lite av den friska luften..
Vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din Hemsida:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0