Den dag jag inte trodde skulle komma...

MIN DATOR ÄR SÖNDER! Förstår ni? SÖNDER!! Åh, detta känns hemskt, men mamma ska lämna in den idag, så jag hoppas att den går att rädda! Hela mitt liv finns där, eller ja, i alla fall 10 månader, och det kan jag helt inte bara förlora helt plötsligt...

Men jag ska inte börja dagen med att sitta och älta över den... Även om jag är förkrossad. På söndag så tror jag att vi ska köpa en ny faktiskt, stationär till arbetsrummet. Men nu vill jag inte låta som en riktig datanörd. Det är torsdag idag, en dag innan fredag, UNDERBART! Vi hade ingen spanska idag heller, så jag börjar vid 20 i 10. Innan dess ska jag gå ut lite med Dusty och kolla lite. Sen funderar jag på om jag ska cykla eller inte, fast jag tror nog att jag gör det. Bra med motion. Nu måste jag gå , men vi hörs när jag kommer hem!

Gammal och hederlig mobil bild :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din Hemsida:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0