OK, here we go...

Nu ska jag se till att blogga lite då och då... Och vi kan väl börja med Londonresan antar jag... Bilder:
Flygplatsen, jag var livrädd...
Ni skulle sett julbelysningarna... De kör på fullt ut alltså!
Jag och mannen i mitt liv, visst är vi ett fint par? ♥
Me and mi hermano (Åh, två språk på samma gång...)
Tyckte den var fin :)
Men nu blir det alldeles för mycket bilder. Tänkte baka lite pepparkakor och föra in lite julstämning i det här huset... Första presenterna blev klara idag, är ytterst nöjd! Nu switchar jag om till Jul-Malla! Hej på er! :)

Kommentarer
Postat av: Elli

Jätte fin blogg! (:

2010-12-30 @ 01:31:16
URL: http://ellinornyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din Hemsida:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0