Denna vecka ser härlig ut!

Dock har jag fysikprov på torsdag, som jag kanske inte är så säker på, men annars är det faktiskt en rolig vecka som väntar! Nu på torsdag har vi även volleyboll turnering, så det blir halvdag, på fredag har vi någon skräckdag i skolan, så då är det också halvdag. Ska även sjunga i talangjakten på fredag, nervöst... Och sedan har min kära mamma 50 års fest på lördag, och det ser jag verkligen fram emot! :D
Idag ska jag klippa mig efter skolan typ... Jag har ännu inte bestämt mig om hur jag ska klippa det, jag är ganska nervös med tanke på att det var ett tag sedan nu. Har valt hemmafärgning i stället, så det är lite lagom slitet nu. Men men, lägger upp resultatet senare.
Snart ska jag iväg mot skolan. Hoppas vi får tillbaka våra uppsatser i engelska också! Vore trevligt om man fick ett bra betyg på det. Nej, nu måste jag förbereda mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din Hemsida:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0