Ja, jag suger...

Hej hörni!
Jag har inte skrivit på ett tag, det har nämligen varit så himla mycket som har hänt. Matte fyllde 19 i fredags, det var kemi prov, Nessie var här på lördagen ett tag och sedan kom mammas kompis och hennes dotter och sov över, igår kollade jag, mamma och mormor efter en klänning till mammas 50 års fest och nu idag så har jag glott på simpsons och gossip girl! Jag mår inte särskilt bra, har ont i halsen och jag låter jätte förkyld, men det får gå.
Idag ska jag träffa en kompis faktiskt. Malin heter hon, och det var väl ett år sedan, eller ungefär tio månader sedan, precis innan nyår i alla fall. Men det är ett tag sedan, så det ska bli jätte roligt! :) Ska ringa mamma nu och se om hon kan boka tid hos frisören nu. Har sagt att jag ska klippa mig ett bra tag nu, så jag ska ta tag i det också! Hörs senare, kram!
Ville bara tacka ness för inlägget innan också!
Skönaste människan evaaaahhh, haha! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din Hemsida:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0