Jobbig natt...

Hallo! Har inte fått tag på internet till min dator ännu, så det blir iphone update, men tänkte köpa vecko surf senare idag ;) i alla fall så är vi framme i Skåne nu, det är riktigt jävla iskallt men har sovit med strumpor, tjocktröja, mjukisbyxor, t-shirt och luva. Jag har dock inte sovit ett dugg... Vet inte varför, men jag har bara inte kunnat. Nessie sover som en stock, vi som skulle dygna, den falska bitchen -.- haha, nej men alla verkar sova jätte djupt trots att klockan snart är 10. Det är först nu jag börjar fatta varför alla föräldrar hatar när tonåringar sover till klockan 1/2... Det är skit jobbigt! Exakt som att ligga uppe på sin födelsedag och vänta på paketen, så som man gjorde när man var liten. Tror att min familj har fått väcka mig när de har sjungit, i alla fall de senaste åren. Idag då, vad händer idag? Jag o nessie diskuterade lite valalternativ igår. Jag vill ta hål i öronen, alltså två till, och sedan kanske gå runt lite i stan o kolla. Hon ville väl typ samma sak, sen vill både träna. Dock har jag varit lite små sjuk på senare tid, så jag får se hur det blir. Älskar verkligen gymmet här! Spenderade hur mycket tid där som helst i somras! Underbara tider... Först på fredag åker vi till Tyskland, eller det är ju imorgon. Så imorgon gör vi det! Mysigt mysigt! Nej, nu ska jag försöka väcka de sovande trista människorna! Hörs senare, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din Hemsida:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0