volleyboll

God morgon!
Torsdag idag! Någon som känner sig extra taggad? Nope? Inte jag heller faktiskt. Först är det volleyboll turnering fram till lunch och sedan är det fysikprov. How nice? Jag är PANIKslagen inför det här provet, kan ingenting känns det som och de som gjorde det igår gjorde inte hela situationen bättre genom att säga att det var praktiskt taget omöjligt... Eller, nja, kanske det inte var så de sa, men på ett ungefär.
För att glömma de jobbiga kan jag ju nämna att i morgon kommer alla inköp att ske, inför festen. Den är ju på lördag! Idag ska jag även öva lite på olika låtar, och jag är jätte förkyld, otrolig kombo!
Ja, ja, nu måste jag dra snart... Hörs senare!
Har klippt mig förresten. Hela resultatet får ni se senare.

Kommentarer
Postat av: Pretty Taylor

hoppas du blir frisk snart, =] skittråkigt att va förkyld jue..

2010-11-12 @ 17:16:00
URL: http://prettytaylor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din Hemsida:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0