Bra start, jag behöver en!

Åh herregud, jag fastnar inte på bild idag... Kolla bara ansiktsuttrycket på första bilden, charmigt... I alla fall så är det torsdag, en ganska lugn dag i stort sätt. Har repetitionslektion i fysik, så en timma och 20 minuter, och en massa snack om krafter, det är glädje det. Eller nja, inte direkt kanske.
Idag ska jag till gymmet om jag så ska dra mig själv i håret och släpa mig själv dit, nu blir det muskelbyggande. Efter det har jag pianolektion, och sen ska jag och mamma äta på en restaurang som ligger i närheten. Vi gjorde det förra torsdagen också, så det blir lite som en torsdagstradition.
I morgon fyller min kära bror 19 år, så då ska det firas, och i morgon har jag även kemi prov... Är lite osäker på några småsaker, men annars känns det ganska bra faktiskt. Kemi är ju ganska roligt om man förstår. Dock gör jag inte det särskilt bra, men jag har fortfarande en dag på mig. Eller som min pappa brukar resonera: Vi pluggar på morgonen i stället... Inte särskilt bra lösning, så den rekommenderas ej. Nu ska jag skriva på min bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din Hemsida:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0