Mycket händer i morgon!

God kväll! Jag kan inte somna, trots att jag inte ens har försökt. Vet inte om jag är trött ännu, är nog fortfarande ganska stressad, och jag antar att det är stressen som håller mig igång, och alla tuggummin så klart! Men nu ska jag stänga ner spotify och gå direkt till mitt rum. Kommer troligtvis somna direkt! Mitt huvud är fullt av kemiska formler och olika tårt-recept. I kväll har jag bakat 3 tårtor, lagat middag, pluggat kemi och gått igenom hela låtlistan (+ dansat) till mammas fest. Åh, jag är helt slut... I morgon ska jag även upp tidigt för att plugga kemi och sedan en annan anledning så klart...
I MORGON BLIR MATTE 19! Vi ska fira honom vid 6 skulle jag tro, och sedan ska jag vara i skolan och bla bla bla, nu orkar jag inte skriva mer. Vi hörs i morgon i stället. P o K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din Hemsida:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0