Going from here.

God morgon!
Tisdag, Tisdag, Tisdag... Vad ska man hitta på denna tisdag egentligen? Skolan är ganska kort, slutar vid kvart över 2 skulle jag tro. Sedan, i kväll ska jag på smyckes tillverkning! Jag och mamma fick det i julklapp, så vi ska gå med två andra på detta. Jag älskar allt som har med pyssel och design att göra, så det kommer säkert att gå bra. Får ta och fota mina smycken också så klart!
Jag har egentligen dans idag, men det får vänta. Ska springa 2,5 km med klassen och det får väl helt enkelt duga för idag... Men i morgon kör gymmet igång igen! Det ser jag verkligen fram emot faktiskt. Tror nog att core står på listan i morgon, men jag måste dubbel-kolla det.
I övrigt så kan jag väl bara säga att jag verkligen hoppas att mina skolfoton kommer idag! Jag blir seriöst förtvivlad över att det tar en sådan lång tid. Båda klassfotot och det enskilda kommer att vara med i skolkatalogen, och vem vet vart den kan hamna... Nej, fy! Jag får inte tänka så nu. Har ju bestämt för mig att bli en riktig optimist! Så nu ska jag gå och packa min otroligt vackra skolväska, med små gulliga, lärorika böcker ;D.
Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din Hemsida:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0